Bestilling og betaling
Vi leverer til hele Danmark, med undtagelse af Grønland og Færøerne.
Du kan betale med følgende betalingsmuligheder:
- Dankort
- MasterCard
- Visa
- Mobilepay
Hvis du betaler med betalingskort, bliver pengene trukket når din ordre er pakket og forlader vores lager. Vi reserverer dog beløbet når du har gennemført ordren.
Du kan desværre ikke forudbestille eller reservere en vare hos os.
Vi anbefaler at du først kigger i din mappe ’uønsket post’ eller spam. Hvis e-mailen ikke ligger der, kan det være fordi din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, hvis e-mailen ikke ligger i spam mappen eller uønsket post, så kan vi sammen finde ud af, om din ordre er gået igennem.
Hvis din ordre endnu ikke er pakket og afsendt, kan du annullere din ordre. For at vide mere om status på din ordre og annullering, skal du kontakte vores kundeservice.
Når varen er pakket og sendt, kan du ikke ændre i ordren. Vi kan forsøge at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er pakket og sendt. Her skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice. Hvis dette ikke er muligt, har du følgende muligheder:
1. Du kan lade være med at afhente pakken eller nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive sendt retur til os og du vil få refunderet dine penge.
2. Du kan modtage eller afhente pakken, udfylde returblanketten og benytte det vedlagte returlabel til at sende pakken retur med de uønskede varer. Vi tilbyder fri returnering. Du kan læse mere om returnering her.
Vi anbefaler du benytter dig af mulighed nummer 2, da dette går hurtigst.
Levering
Vi leverer inden for 1-3 hverdage.
Vi sender alle ordrer med GLS. Her kan du få leveret din pakke på følgende måder:
GLS Pakkeshop
Din pakke leveres til en GLS Pakkeshop som ligger i nærheden af din adresse. Du vælger hvilken pakkeshop du ønsker at afhente hos, når du gennemfører din ordre. Du vil få en SMS og/eller e-mail, så snart din pakke afsendes og når din pakke er klar til afhentning.
GLS Hjemmelevering
Din pakke leveres til den adresse, du har indtastet når du gennemfører din ordre. Hvis du ikke er hjemme, bliver pakken leveret til den nærmeste GLS Pakkeshop og du vil modtage en SMS og/eller e-mail om hvor du kan afhente pakken.
DAO Hjemmelevering
Din pakke leveres til den adresse, du har indtastet når du gennemfører din ordre.
DAO leverer som udgangspunkt om natten, og ringer derfor ikke på.
Kan pakken gå i postkassen, finder du den her. Er den for stor til postkassen, så hænges den på din dør.
Ved ekstra store pakker, vil disse blive leveret til pakkeshops.
Fragtpriser ved bestilling af varer på COPENHAGEN MUSE's online shop:
- GLS pakkeshop eller pakkeboks: 29,00 DKK – gratis levering ved køb over 1200 DKK
- GLS hjemmelevering: 39,00 DKK – 20,00 DKK ved køb over 1200 DKK
- DAO hjemmelevering: 39,00 DKK – 20,00 DKK ved køb over 1200 DKK
Når du har bestilt levering til en GLS Pakkeshop, modtager du en SMS og/eller e-mail når din pakke er klar til afhentning. I denne SMS og/eller e-mail står der den seneste dato, hvor du kan afhente pakken. Hvis datoen er overskredet, vil pakken blive sendt retur og behandlet som en returpakke. Dvs. du får din penge retur når pakken er behandlet på vores lager.
Hvis du ikke er hjemme når din pakke ankommer og du har bestilt GLS Hjemmelevering, vil din pakke blive leveret til den nærmeste GLS Pakkeshop og du vil modtage en SMS og/eller e-mail med information om hvor du skal afhente pakken og hvornår du senest kan afhente pakken.
Prisforskellen mellem GLS Pakkeshop og GLS Hjemmelevering vil ikke blive refunderet.
Returnering
Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra din ordre, gør du således:
1. Udfyld returblanketten med den returkode som svarer bedst til årsagen samt antal retur.
2. Læg varen tilbage i den forsendelses emballage, du har modtaget varen i, og følg vores returinstruktioner samt vedlæg returblanketten. Husk at tage din returlabel ud af pakken før du lukker den.
3. Sæt det vedlagte returlabel på pakken og indlever pakken i din nærmeste GLS eller DAO Pakkeshop. Husk at få en kvittering med fra pakkeshoppen.
Returkoder:
1. Varen er for lille
2. Varen er for stor
3. Fejl på varen (kontakt kundeservice før returnering)
4. Forsinket levering, fortrudt købet eller lignende
5. Forkert levering
6. Varen ligner ikke billederne
7. Kvaliteten var ikke som forventet
8. Varen var bestilt i flere størrelser
9. Pasformen var ikke som forventet
Hos Copenhagen Muse har du fri returfragt. Returlabel finder du i din pakke. Læs mere om returnering her.
Hos Copenhagen Muse, har du 14 dages fri returret. Perioden regnes fra den dag, du har modtaget din ordre. Læs mere om returnering her.
Der går maksimalt 14 dage fra du har indleveret returpakken i en GLS eller DAO Pakkeshop, til vi har modtaget pakken. Hvis du ønsker at vide hvor langt din returpakke er, kan du spore den ved GLS her.
Når du har indleveret din returpakke og fået kvitteringen med, kan du se pakkenummeret. Dette kan du indtaste her, og se hvor langt din returpakke er.
Hvis der er gået mere end 14 dage fra du har modtaget varen, kan du desværre ikke returnere din ordre.
Vi behandler din returpakke, når vi modtager pakken på vores lager. Tilbagebetalingen gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Du får en e-mail fra os, så snart vi har behandlet din returpakke og sendt din tilbagebetaling. Afhængigt af hvilket betalingsmiddel du har gjort brug af, kan der gå et par dage, før pengene er på din konto.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Du kan i stedet returnere din ordre og lave en ny ordre.
Hvis der er en mangelfuld eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:
1. Du kan modtage varen og returnere varen som normalt. Hos COPENHAGEN MUSE har du 14 dages fri returret.
2. Du kan modtage varen og returnere varen som normalt og herefter modtage tilsvarende vare, såfremt vi stadig kan levere varen. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du kontakte vores kundeservice, og få en forholdsmæssig reduktion af købsprisen.
Hvis du modtager en mangelfuld eller forkert vare, vil vi rigtig gerne høre fra dig, så vi kan forbedre fejlen. Du kan kontakte kundeservice her.
Udsalg, gavekort og rabatkode
Hos os får du fri retur i 14 dage, også på udsalgsvarer.
Din rabatkode anvendes når du går til kassen. Ved ’Oplysninger’ og ’Levering’ kan du i højre side af vinduet, skrive din rabatkode. Din rabat vil automatisk blive fratrukket prisen, når du klikker på ’Brug’.
Dit gavekort kan anvendes når du går til kassen. Ved ’Oplysninger’ og ’Levering’ kan du i højre side af vinduet skrive din kode. Koden finder du på dit gavekort. Beløbet vil automatisk blive fratrukket prisen, når du klikker på ’Brug’.
Du kan købe gavekort til COPENHAGEN MUSE her. Gavekortet kan kun bruge på Copenhagen Muses webshop og ikke ved en forhandler. Når du har bestilt gavekortet vil du få gavekortet sendt som en PDF-fil, til den mail du har opgivet.
Vi udsteder gavekort ved konkurrencer. Du kan følge os på Instagram og Facebook, for at blive opdateret på, hvornår vores næste konkurrence er.
Størrelse
For at finde din størrelse kan du se vores størrelsesguide her. Hvis du stadig er usikker på, hvilken størrelse der passer dig, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.